This website uses cookies to give you the best experience. By using this website you consent to the use of the cookies.
Product category
- Clothing for Vespa & Helmets
- Classic Vespa
- Accessories
- Shock absorbers
- Nuts and bolts
- Carburettor, manifold and other parts
- Stands
- Rims, drums and brake shoes
- Bearings and Roller Bearings
- Headlights and light directions
- Gaskets and oil seals
- Restoration kit for Vespa
- User manuals
- Exhausts
- Parti Freno
- Rubber parts
- Handlebar parts
- Engine spare parts for Vespa
- Seats
- Fuel tanks
- Spare parts
- Tires
- Electric spare parts
- Lock barrels
- Friezes and nameplates
- Transmissions, cables, covers
- Tuning
- Articoli vari
- Elaborazioni
- Accessories
- Tools
- Spare parts
- Electric spare parts
- Engine spare parts for Vespa
- User manuals
- Oil, gloves & Chemical Products
- Tires
- Automatic Scooters
- Restoration kit for Vespa
- Moped
- Piaggio Ape
- Novità
Ingranaggi cambio (ingranaggi marce incl. albero primario) -BGM PRO- Vespa Smallframe, 4-velocità- 58, 54, 50, 46 denti, Vespa PK S, PK XL1, PK XL2, ETS, V50 (V5A1T da Nr. 69444), Special (V5B3T da Nr. 94315), Elestart
Price: |
|
---|---|
Item code: | 120569 |
Availability: | Available to be ordered |
Quantity: |
Services
PrintTell me when price will be reducedTell me when the product will become availableShareAsk for informationUsers feedback
Description
BGM Pro Gearbox 'made in Europe' per Vespa Smallframe
Cambio completamente assemblato e pulito - pronto per l'installazione.
Rapporti di trasmissione come originali.
Gradazione più corta e più sportiva possibile semplicemente cambiando l'albero ausiliario (vedi accessori).
Gli ingranaggi sono prodotti in Europa in acciaio cementato NiCrMo ad alta lega (14NiCrMo13) per resistere alle massime sollecitazioni.
Il materiale di base, lavorato con precisione e di alta qualità, viene poi temprato presso la Thyssenkrupp ed è così equipaggiato per le massime prestazioni del motore. Per garantire ciò, gli ingranaggi BGM sono sottoposti a test approfonditi
Cambio completamente assemblato e pulito - pronto per l'installazione.
Rapporti di trasmissione come originali.
Gradazione più corta e più sportiva possibile semplicemente cambiando l'albero ausiliario (vedi accessori).
Gli ingranaggi sono prodotti in Europa in acciaio cementato NiCrMo ad alta lega (14NiCrMo13) per resistere alle massime sollecitazioni.
Il materiale di base, lavorato con precisione e di alta qualità, viene poi temprato presso la Thyssenkrupp ed è così equipaggiato per le massime prestazioni del motore. Per garantire ciò, gli ingranaggi BGM sono sottoposti a test approfonditi